Hodnocení ročníku 2009:
– výběr místa jednotlivých hráčů v útočné fázi a tím i časoprostorový tlak na soupeře po ztrátě míče
– herní odvaha většiny jednotlivců
– jemná motorika v náročných herních situacích
– kvalita zakončení pod tlakem soupeře
Tyto čtyři body budou dalšími tématy tréninkového procesu, neboť se v utkání a jeho pozdější videoanalýze krásně odkryla. Po jejich zlepšení čekáme posun do dalšího levelu rozvoje hráčů.
V prvním utkání nebyl v pořádku ani přístup, načež bylo hráčům poměrně důrazně vysvětleno, že Foška se nebude prezentovat ani kritizováním spoluhráčů za nepovedenou akci, ani nahrávkami, kterými hráč neřeší situaci směrem do útoku, ale jen si sám ulehčuje svoje postavení, ani neaktivním čekáním vpředu nebo vzadu. Foška hraje odvážně, aktivně, po zemi, na hranici rizika a její hra je založená na dovednostech.
Vysvětlení pro čtenáře: Foška tak chce hrát proto, že věří, že tento herní styl hráče rozvíjí, i když pro ně není zrovna jednoduchý (kdyby nás rozvíjeli jednoduché věci, bylo by to krásné :D)
Ocenění pro kluky za to, že vývoj jejich hry od prvního do posledního poločasu měl jednoznačně stoupající tendenci a tento proces nebyla náhoda, ani štěstí, ale jejich pracovitost a snaha se posunovat!
Hodnocení ročníku 2010:
Protože s oběma ročníky bylo dohodnuto, že jediné, k čemu potřebují při utkání trenéry, je korekce opakovaných chyb a případné potřebné individuální rady, byli trenéři bez práce. Kluci v obou utkáních soupeře poměrně jasně přehrávali a jejich samostatnost byla obdivuhodná. Proto se trenéři soustředili spíše na jejich kamarády na vedlejším hřišti, kde byla korekce potřebná. Doufáme, že to nikdo nebral jako nezájem, protože šlo o projev důvěry a obdiv k samostatnosti této skupiny.
Hodnotil: Daněk, Veleba