Foška má nového patrona! Je jím jazyková škola For You! :-)

Staňte se patronem vybraného týmu!


Malým i velkým firmám, ale též osobám samostatně výdělečně činným nabízíme jedinečnou možnost – staňte se PATRONEM vybraného týmu SK Fotbalové školy Třebíč.

Spojte své logo, či jméno se svým oblíbeným týmem. Využijte netradiční možnosti podpory a zviditelnění.

Samozřejmě si vážíme každé podpory, jež neoplácíme pouze slovem, ale nabízíme i tyto benefity:

1. Uvedení loga či jména Patrona na webových stránkách u vybraného týmu – U12 – Patron týmu: FOUL s.r.o. (s proklikem na Vaše stránky)
2. Uvedení loga či jména v reportáži o turnaji, utkání apod. vybraného týmu
3. Prezentace loga či jména na sociálních sítích klubu včetně sdílení na stránkách vybraného týmu
4. Prezentace loga či jména v klubovém newsletteru
5. Dvě V.I.P. vstupenky na ples Fotbalové školy Třebíč

Rádi bychom vám představili druhého patrona, kterým je Jazyková škola For You, kterou vedou manželé Tománkovi, se kterými jsme udělali krátký rozhovor, proč se rozhodli podporovat Fotbalovou školu a co můžete čekat, když se přihlásíte do jejich hodin. Více se však dozvíte v otázkách a odpovědích. 🙂

Co je pro vás motivem k podpoře fotbalu, potažmo Fotbalové školy Třebíč?
„Největší motivací jsou pro nás děti (nejen naše, i ty které jsou tam také.) Dále se nám velmi líbí přístup
trenérů k dětem. Je to velmi přirozený, takřka osobní vztah mezi nimi, který děti neuvěřitelně
motivuje hrát a hrát dobře a lépe.“

Jaký je Váš osobní vztah k nejpopulárnějšímu světovému sportu, komu fandíte?
„Já osobně jsem hrál a miloval fotbal odmalička. Své syny jsem k tomu vždycky vedl. Moje manželka
nás v tom podporuje. Fandíme vždy těm, co na sebe dokáží neustále pracovat, tak jak se o to snažíme
my sami.“

Řekněte nám něco o vaší společnosti, čím se zabývá? Co mohou očekávat potencionální klienti?
„Jsme Jazyková škola FOR YOU, která se zabývá výukou cizích jazyků. Hlavním cílem naší školy je
odbourat strach z mluvení v cizí řeči a příprava na reálné prostředí. Chceme studenty rozmluvit tak,
aby se začali při mluvení cítit dobře. Hodiny jsou založeny na osobním přístupu ke všem klientům.
Ono to stejně jinak nejde, než zaměřit se na každého člověka jako osobnost a snažit se z něj dostat, to
co jde, a tím zvýšit jejich sebevědomí. A to vše mohou potencionální klienti očekávat. Můžeme o tom
vyprávět hodiny, ale nejlepší je to zkusit a buď u toho zůstat a ne mnohokrát začínat nebo to nechat
na později, kdy získají tu správnou motivaci.“

Navštěvujete zápasy fotbalové školy?
„Ano, máme tam oba své syny (5 a 10 let).“